miercuri, 19 martie 2008

BLOGTROTTER la GLOBETROTTERS

Am fost alaltaseara si eu la show-ul de la Polivalenta, cel cu Harlem Globetrotters; baietii aia despre care se zice ca sunt magicienii baschetului.
Am venit entuziast si am plecat dezamagit.
Un show destul de slab, cu multe momente moarte, un spectacol care a parut mai degraba destinat copiilor, cu o organizare indoielnica (un exemplu este accesul nelimitat al copiilor pe terenul de joc, astfel incat, in momentele cand jmekerii aia americani aveau nevoie de vreun copil pentru o vrajeala de-a lor, tabarau in teren vreo 100. Si stai apoi si asteapta sa iasa kinderii...)
Sintetizand:

Chestii bune:
- afluenta mare de public, Sala Polivalenta a fost plina ochi; asta ar putea revigora afluenta publicului catre baschet
- cele cateva momente de joc de baschet, cu unele cosuri inscrise cu adevarat spectaculos

Chestii nashpa:
- traficul paralizat in zona Tineretului
- am avut ecuson pentru "Free Acces Parking"; sa ma cac pe el, nu mai erau locuri; am parcat prin parcul din spatele Palatului Copiilor, pe o alee (!)
- show-ul plictisitor in mare parte al celor de la Harlem
- jocul de baschet extrem de regizat si cu unele trick-uri pe care le pot face la fel de bine si eu (cu Ursu' si Fane:)
- prezenta in tribune a multor...straini de sport, dar iubitori de..prim-planuri (vezi Ludovic Orban s.a.); pe langa astia, au mai fost nume din..."monden", unele chiar cu legatura cu sportul, altele mai putin. Printre altii, eu i-am zarit pe: Vasile Muraru, Ion Tiriac, Dan Petrescu, Otilia Badescu, Horia Moculescu, Cristian Topescu; si or mai fi fost si altii, dar m-am mai uitat si pe teren, nu doar in tribune.
Concluzionand, un show care nu s-a ridicat la nivelul pe care il astepta lumea, si mai ales aceia care prinsesera si reprezentatia anterioara Globetrotters in Romania, din 1961, cand - zic toti - a fost incomparabil, a fost super-mega-show.

Un comentariu:

Nebunus spunea...

Era frumos un filmulet aici!