duminică, 17 ianuarie 2010

Jennifer Love Hewitt si-a pus cristale Swarowski in vagin!

Actrita Jennifer Love Hewitt, de neuitat pentru multi din videoclipul la piesa “Hero” a lui Enrique Iglesias, a marturisit intr-un interviu acordat lui George Lopez in show-ul lui "Lopez Tonight", ca un prieten i-a pus cristale Swarowski in pizda “comoara” ei.
Dupa ce am terminat relatia cu Jamie Kennedy, un prieten mi-a pus cristale Swarowski in "nepretuita" mea. Ea stralucea ca un glob din discoteca. Apoi am scris un capitol intreg din cartea mea "The Day I Shot Cupid", despre cum trebuie femeile sa isi admire vaginul”, a spus Jennifer Love Hewitt in show-ul lui George Lopez.

Un comentariu:

Nikol spunea...

Daca tot a scris o carte despre cum sa ne admiram vaginul, cred ca ar trebui sa citeasca una-medicala, sau sa consulte un medic sa afle cum trebuie sa-si protejeze "comoara". Oricum,eu una, nu cred ce abereaza ea aici...