duminică, 7 martie 2010

THE MISSION 10 YEARS: PAUL VAN DYK

Mi-era dor de un eveniment de gen. La o data cand, teoretic, ar fi trebuit sa fie primavara, The Mission l-a adus la Arene pe est-germanul Matthias Paul, cunoscut tuturor cu numele de scena PAUL VAN DYK.
Desi nu sunt un fan inrait al lui PVD, am fost sambata acolo si nu am regretat. A fost un eveniment supe-misto, cu un warm-up lung dar care a mers la inima mea. Ma bucur pentru Snatt&Vix, doi romani neaosi care au mixat extraordinar pe ritmuri de trance si progressive.

PVD a intrat tarziu, pe la 2 de noapte (am surprins momentul pentru voi:) ) si a avut un set viguros si plin de energie. Recunosc, pe alocuri un pic cam...hard pentru gusturile mele, dar antrenant. Nu am stat pana la final (deh, oboseala, varsta...) dar am petrecut o seara frumoasa, alaturi de peste 4000 de oameni.
Urmeaza petrecerile de 1 Mai:)

Niciun comentariu: