luni, 30 iunie 2008

WEEK-END-PHORIA

Weekend-ul se caracterizeaza in general prin implinirea dorintei de trandaveala, nealterata de vreun cuc mecanic al unui ceas cu limbi sau cu numere.
Dorinta de trandaveala mi-a fost impusa inca de joi, dupa un joc de baschet disputat miercuri noaptea. Glezna mea stanga a fost fortata la un moment dat sa suporte - flexata in supinatie - chintalul intregului meu trup de Adonis iesit de la dezintoxicare. Zgomotul iesit din glezna a fost unul incredibil, dar potentiala fractura a cedat trecerea unei curajooase entorse de gradul 2-3.
Asadar, cu glezna umflata cat plosca unui dializat, inceperea miscarilor lascive, ca acelea specifice weekendului, a inceput inca de joi.
Vineri glezna se mai dezumflase, dar piciorul s-a innegrit de parca sub pielea mea intrase tusul unui novice batator de tatuaje suferind de epilepsie. Probabil criza il apucase inainte sa-si faca o idee asupra modelului pe care doreste sa mi-l tatueze, asa ca glezna mea nu avea nicio logica estetica nici macar tribala...
Şontâc- şontâc, târâş-grapiş, am inceput sa ma pregatesc si pentru weekend-ul calendaristica, nu doar cel..trupesc.
Asadar...

VINERI
Primul popas, seara, la Crown Plaza. Receptie dichisita organizata de Ambasada Canadei cu ocazia Zilei Nationale a...Canadei, bineinteles!:)
Pe invitatie scria: "Accesul permis numai pe baza de invitatii. Aceasta invitatie este pentru doua persoane si are valoare de 100 €. "(?!)
Super-tare, nu?:)
Am ajuns in gradina Crown Plaza. La marea receptie.
La marea LABA.
O atmosfera de crescatorie de molii, fara niciun inceput si sfarsit.
Niste mese rasfirate prin gradina cu tot felul de recipiente cu mancaruri prin ele. Ma apropii de un vas de asta, cu capac, pe care scria: "Spicy potatoes". Il deschid si gasesc carnati Trandafir. Mai vad si cabanos in alt loc. Si niste hamburgeri reci. Si un mustar+ ketchup ieftine. Si niciun servetel. Si nicio scrumiera.
Pe o scena din fundul gradinii incepe sa cante Bodo si Proconsulii lui. E misto pana incepe sa se creada la vreun festival de profil si le striga scrobitilor sa cante cu el. S-a lasat repede de astfel de initiative:)
Ma duc sa beau ceva. Intreb de un whisky. Mi se raspunde: "Nu avem asa ceva, nu a fost trecut in protocol".
OK
"Vreau o vodka tonica, atunci".
"Imediat", imi zice bartenderul, insfacand sticla cu unicul brand de vodka pus la bataie de Ambasada Canadei pentru asemenea moment festiv. Desfiintandu-mi dorintele de integrare in...Absolut, barmanul mi-a intins amabil paharul de Stalinskaya(!!!)-tonic...
L-am baut si apoi i-am lasat cu complexul lor de inferioritate fata de americani si am plecat, cu pizda mamelor lor printre dintii mei mangaiati de nicotina unui Marlboro rosu...
Apropo...de ce scria pe invitatia aia ca are valoare de..100 euro?!!!:))))
Urmatorul popas: pe Vacarescu, la Hotel Caro.
Cu mari surle si trambite, acolo era anuntata petrecerea anuala J&B.
Pe bulevard..nebunie. Am gasit loc de parcare de abia pe langa biroul meu.
La intrare...alta nebunie. Bodyguarzii oprisera accesul, iar la porti stateau inca vreo 300 de doritori. Printre ei, cativa oameni normali, dar mai multi doritori de distractii mocca, liceeni beti, copii emo distrusi.
Nu se mai permitea accesul decat pe baza de invitatii. Aveam. Am intrat.
Inauntru...un mare cacat.
Doua baruri slab luminate, unde era omor pt un pahar de J&B gratis, si in rest o bezna si o obscuritate incredibile. Intr-un capat, o scena improvizata pe care un dj baga ceva ce numai el intelegea, iar langa el un chitarist zdranganea ceva ce tot numai el intelegea si un keyboard-er care dadea din cap in nestire asemenea unui catel de ala de plastic care zabovea in dreptul lunetei unor Dacii 1310.
Nu am stat mai mult de 10 minute.
Ca ultim refugiu, deja obosit de cele doua cacaturi de..."evenimente" si enervat de o glezna care incepuse sa doara din nou teribil, am ales "Fratteli".
Acolo, ca de obicei, aceeasi atmosfera friendly si happy si in sfarsit lume..normala! "Oops, am scapat", mi-am zis! In sfarsit...oameni normali! (Normalitatea oricum e ceva relativ, asa ca sa nu va aud ca indrazniti sa comentati cei care nu acceptati aprecierea mea fata de clubul asta!:) )
Johnny, DJ-ul iesean de acolo, nu era prea dispus sa inceapa prea repede programul, asa ca m-am multumit cu ceva muzica in surdina, cu un ABSOLUT (yeeeaahh!:) ) tonic si pe la 1:30 m-am dus la somn...

SAMBATA
Azi urma sa fie ziua (si noaptea) cea mare! Eram hotarat ca, pentru prima data in viata, sa imi petrec noaptea cu un barbat.
Doar cu unul!
With only one man!
With..
Armin Only.
Ora 10 a diminetii etala un soare orbitor. M-am hotarat sa-mi bag picioarele;
in piscina de la Turabo Society Club (ex-Cuba).
Asadar..directia Tei.
Am ajuns la ora 11, chiar cand se deschidea.
Jeap!, 50 lei pentru un sezlong cu salteluta si prosop si apoi din nou Jeap! in apa calda a cochetei piscine.
Apoi la soare. Pana pe la 12.30 cand norisori mici-mici, cat coaiele de furnici, au inceput sa ne dea soare cu portia. Dupa 2 espresso am zis totusi ca vremea e prea misto ca sa nu fut un somnicel light...asa tolanit pe sezlong...cu gandul la Armin.
Done si chestia asta cu somnul pana pe la 14, cand cativa picuri seriosi de ploaie au determinat strangerea grabita a bagajelor si fuga spre casa.
Pana am ajuns in Drumul Taberei, soarele stralucea din nou strasnic, dar ispita unui somn la racoare acasa, mi-a indeapartat urmele de regret cauzate de parasirea prematura a piscinei.
Somn pana seara, apoi pe la 20.40 - directia Arenele Romane.
Am stat la show-ul lui Armin pana la 04:30. Voi scrie despre eveniment zilele viitoare, dupa ce voi descarca de pe aparat si imaginile si filmuletele.
La 4.45 eram la Orizont, in drum spre casa si achizitionam cash una bucata shawarma mare, vita+curcan, de la - probabil - cea mai ok shawarmerie din Bucuresti la ora actuala, Maverick. (muuuult peste ceea ce e Dristorul!). O shawarma mare deci. Dar...MAAAARE, frate!
Am mancat jumatate din ea, mai mult nu se putea, si am coborat din nou steagul...pe la ora 5...

DUMINICA
M-am trezit definitiv pe la ora 16. Asta dupa trezirea de tigara de la ora 10 si trezirea pentru devorarea celeilalte jumatati de shawarma, de la ora 13.
Pe la ora 17 am vazut un film super-dragut, pe care vi-l voi recomanda de asemenea, intr-un viitor post, probabil maine.
Pe la 20.30 am plecat spre Vanity, o locatie noua din zona Semanatoarea (exact in dreptul podului din dreptul Disco Max). Rezervasem acolo o masa, pentru a urmari finala de la Euro. Locatia v-o recomand: terasa, piscina, lounge, bar si restaurant. Fac numeroase feluri de mancare, printre care o pizza grozava si niste salate - de asemenea strasnice. Peste cateva luni, probabil din toamna, va fi dat in folosinta, la subsol, si un club.
E dragut, pentru ca vine lume OK. Studenti - foarte putini, pentru ca si preturile sunt oarecum prohibitive pentru ei.
Am vazut meciul, am degustat o Cuba Libre, o Salata Vanity si o pizza Quattro Formaggi si m-am bucurat nespus ca a castigat Spania.
La 12.15 eram acasa. La 01.30 trageam cortina.
S-a mai dus un weekend...

Un comentariu:

Anonim spunea...

mmm pizza cu patru branze