vineri, 25 iulie 2008

SEXY THING

Fara indoiala piesa asta este un hit estival. Am auzit-o prima oara prin aprilie, mi s-a parut interesanta, draguta, dar nu am banuit ca va avea un asemenea succes. Locul 1 de ceva saptamani pe la Vibe FM, difuzata la greu pe ProFM, Radio 21 s.a.
Are, clar, o tenta comerciala, dar nu mai cred de ceva vreme ca daca o piesa se bucura de succes (de public si/sau de vanzari) asta ii stirbeste valoarea. Daca o piesa are ceva care suna bine, asta e! O ...ascultam, o dansam, o cumparam, o tragem de pe net si/sau naiba stie ce mai facem cu ea.
Supriza placuta - pt mine - a venit atunci cand am aflat ca baietii sunt romani. O supriza similara cu aceea traita in urma cu ceva ani, cand am aflat ca Morandi e un proiect 100% made in Romania. "Love Me" rupea atunci topurile, si toata lumea se intreba cine mai sunt si....Morandi astia:)
Fara sa fiu innebunit dupa Moga si nici dupa DJ David & Dony, ma bucur ca mai producem si noi, romanii, piese care...suna altfel, care suna...asa cum trebuie.
Da, si acest proiect e romanesc: DJ David si Dony (Cornel Donici de la trupa Refflex; care trupa se pregateste de o revenire pe piata, din cate am inteles) au lansat acum vreo cateva saptamani, EXCLUSIV pe net, si clipul piesei "Sexy Thing".
Vi-l ofer spre vizionare (la o calitate foarte buna;), pastrandu-mi dreptul de a comenta primul, in sensul ca - parca - piesa mi se pare un pic mai reusita decat videoclipul.

Niciun comentariu: