miercuri, 21 ianuarie 2009

MONTUGA - WHAT'S WRONG?

"Sofia" ruleaza pe mai toate canalele media de profil. Piesa nu-mi place, nu ma da pe spate. Alte acorduri mi-au atras atentia. Foarte comerciale, de acord.
Si asa am aflat ca Montuga e un alt proiect romanesc. "Montuga"inseamna Mika Moupondo si Mihai Ristea.
Nascut in Romania, crescut in Galati pana la varsta de 6 ani si apoi mutat in Congo, Mika face parte dintr-o instarita familie congoleza, in care muzica a fost dintotdeauna modul de exprimare a trairilor.
Mihai a fost fan Michael Jackson si a practicat ani buni break-dance, in copilarie. Apoi s-a dedicat muzicii propriu-zise.
Spuneam ca mi-a placut o piesa de-a lor, inca ne-extrasa oficial pe single. Mi-au atras atentia ritmurile, identice cu ale unei piese care a facut furori in cluburi: "Madan". Cantata de Salif Keita & Martin Solveig. De altfel, colaborarea intre cei doi a dat nastere si la un alt hit: "Jealousy".
Asadar, pe aceste ritmuri (probabil mostenite de congolezul Mika de pe la Salif Keita:) ) s-a nascut una dintre piesele de pe primul album Montuga.
Piesa se numeste "What's wrong" si - desi repet: e...comert pur - are marele avantaj ca e foarte... tonica.
Enjoy it!

Niciun comentariu: