joi, 21 februarie 2008

SET & MATCH

Ecourile bune (nesperat!) venite de la "Sognando alla principessa (2008 drive mix)" mi-au dat cheful sa ma mai apuc de un set, un mix facut special pentru voi, prietenii mei, reali sau virtuali.
Probabil de luni ma voi apuca de treaba, insa mi-a venit o idee interesanta...
Astept de la voi cate o sugestie, un titlu - sau doua - din ..."club music area", chiar si piese mai vechi, pe care v-ati dori sa le auziti in setul asta.
Pentru ca pana la urma eu nu fac "promo-mix"-uri; sau nu vreau sa fac. Vad seturile astea ca si cele pe care le-as executa live in club. Iar acolo trebuie sa vezi lumea multumita, sa impaci cat mai multe gusturi. Asa e si acum. Asadar astept propuneri din partea voastra; piese house care va plac sau v-au placut.

Ca sa fim bine intelesi, ne rezumam la genuri/subgenuri: progressive, tech, trance, break, vocal house. "Firma" accepta in ultima varianta si ceva electro.
Excludem de la "queries" minimal, deep. Ca asa vreau eu :P
Si sper ca...ce va iesi sa fie..."good match" cu ceea ce ati dorit voi:)
Pi curand!

12 comentarii:

Anonim spunea...

Mddaaa cateva sugestii personale: EDDIE AMADOR - House music (filterheadz mix), BAZ - Believers (king unique river deep, ANACRUSANT - In my mind (arcadia mix), BEN ONONO - Bdagry beach (lexicon avenue vocal mix).Eu zic ca ajunge din partea mea hau Traian :)

Anonim spunea...

Sa te fut hau dar eu is minimalist (daca ma uit intre picioare tot minimalist sunt) si vreau minimale, tech-uri.Huoooooooooooooooooo :)

Anonim spunea...

Juanjo Martin & Javi Reina - Rain Love

Anonim spunea...

ce vrei tu cu Dr. Kucho!

Anonim spunea...

David Vendetta feat Rachael Starr Bleedin heart,Break for love,love to love you baby.Unkle in a state.You fuking me makes me bilingual.Delerium lost end found.Outwork out of time.Dennis Ferrer Mia Tuttaville.Trace Tohrn Grand Canyon.Rosel feat Emma dancing with strangeres.

Anonim spunea...

continuare....MIKE MONDAY i dream of ducks,jhon creamer stephane k feat rosko thirsti.Minimalistik struggle for pleasure(david lambert electrokid widescreen. ajunge ...in particular pot sa ti dau mai mult...

Anonim spunea...

Morgan Page feat Lissie - Longest Road (Deadmau5 Remix)

Anonim spunea...

Dada Life - Sweeter Than Fever (David West & Ida Engberg Remix)
Fragma - Tocas miracle ( Inpetto remix )
Tiesto - Break my fall
IZ AND DIZ - Love Vibe ( Erik Otanabe Mix)

Traian spunea...

interesant, interesant...:)
Anonimule...ar fi interesant sa stiu si cine esti, pana sa-mi zici ca-mi poti spune mai multe in particular:)

Anonim spunea...

Hehehehe, da ti-ai gasit oleaka de treaba,is tare curios cum ai sa le legi pe toate.
Eu nu prea am ce sa iti cer ca ce imi place mie deja le-am pus pe mixurile alea de colectie de la mine de pe site.(sic!!reclama sufletul comertului)
Avantaj sa fii dj..
Totusi macar o piesa:
Conjure One - Tears from moon
Bafta!!

Mana888 spunea...

Tichy Bitch& The Fallen Angel-Retribution (Hennes&Cold Remix)

Anonim spunea...

offfffff..ne cunoastem...