luni, 25 februarie 2008

SPRING TIME

Prima zi de primavara adevarata a bisectului an 2008 s-a inregistrat azi. Dupa o duminica senina ce a avut doar rolul de preludiu, azi soarele ne-a facut sa ne gandim ca iarna s-a dus in pizda ma-sii si ca nu va mai veni prea curand.
Sunt nascut iarna. Si iubesc iarna, dar doar in intervalul Sarbatorilor. Dupa aceea mi-e sila de ea.
Sunt nascut in Iasi. Si poate doar cei nascuti in acest oras drag pot sti de ce iubim atat de mult primavara. Pentru ca de cand te nasti, pana inchizi ochii, primavara inseamna miros de flori de tei...
Sunt plecat de ceva ani din Dulcele Targ, si nu stiu cate primaveri am mai prins pe acolo, am fost si ma duc acasa numai cand timpul imi permite... Insa si fara a fi acolo, si chiar desi e prea devreme pentru tei infloriti, cand vad zilele frumoase ale primaverii, creierul meu sucit isi implementeaza automat mirosul care umple la refuz, an de an, primavara de primavara, plamanii iesenilor...
Mi-era dor de primavara. De bucuria de a te trezi intr-o dimineata senina, de a iesi plin de optimism pe strada si a incepe o zi de parca ai orgasme in cascada. De primele bucati de epiderma expuse de femei in zona dintre pantof si fusta, asteptate cu o perversa foame in fiecare iarna de toti descendentii lui Adam. De mirosul freziilor si zambilelor. De martisoare. De cei 40 de mucenici. De cele 40 de pahare. De bucuria de a te plimba pe strada fara sa curga apele de pe tine ca dintr-o axila neepilata de 3 ani asa cum se intampla in verile din secolul XXI, si fara spaima hibernala de a-ti ingheta amuletele daca nu porti izmene. De studentele bulucindu-se din nou pe strazi dupa ce au terminat sesiunea. De iesitul la fotbal cu prietenii. De statul la terase.

Primavara e frumos. E verde. E zambet. E viata.

Sunt sigur ca va mai veni frig peste noi, e prea devreme sa ma bucur de caldura timida a zilelor de primavara. Dar cel putin sunt hotarat sa traiesc fiecare zi de acest gen ca si cum ar fi ultima...

2 comentarii:

Anonim spunea...

..cam sentimental pentru un sfarsit de februarie..nu stiu daca te prinde..anonimul carcotash

Anonim spunea...

...ciudat... dar exact asa ma simt eu...si apropo de prea devreme ... mie mi se pare ca traiesc un vis devenit realitate cu primavara asta... sper din tot sufletul sa nu se mai intoarca iarna.