joi, 17 aprilie 2008

FOREVER YOUNG

De obicei, am tot scris pe blog despre lucrurile care m-au enervat.
Uite ca a venit si momentul sa scriu despre ceva care mi-a placut; care m-a surprins placut, desi - sincer - plecasem la ..."drum" cu inima stransa.
Drum = concertul cu Alphaville de la Arenele Romane, sambata 12 aprilie.
Spuneam ca plecasem cu inima stransa pentru ca eram curios ce mai exista din... acel Alphaville al anilor '80 si ce ma mai poate impresiona, in afara de "Big in Japan", "It Sounds Like a Melody" si "Forever Young".
Desi trupa germana s-a numit la inceputuri chiar... Forever Young, si-a schimbat numele in 1984, o data cu lansarea hitului "Big in Japan". La inceput era un trio, acum in 2008 gasim o trupa formata din 4 indivizi: voce, drums, guitar si keyboards.
Fara indoiala, piesa de rezistenta si imagine ramane solistul Marian Gold (pe numele real Hartwig Schierbaum) (cel cu barba, in foto) care si acum, la 54 de ani si cu multe kilograme in plus fata de... silfidul pe care il stiam din clipurile din '80, are aceeasi voce superba. Ramane omul care da greutate si notorietate trupei.

O trupa care canta un brit-rock amestecat cu stilul initial, un... synth-pop.
O trupa care, desi a stat oarecum in umbra ceva ani, are de gand sa scoata la anul un nou album!
Iar prin tot CE a cantat la Bucuresti si prin CUM a cantat la Bucuresti, mi-a demonstrat ca merita toata aprecierea.
O alta surpriza placuta - sa vezi numai oameni de varsta ..noastra, unii si cu copiii langa ei, umpland Arenele Romane si cantand cu totii "Forever Young"... emotionant...
Va las sa vedeti si voi, cei care nu ati fost acolo, o mica parte din...bucuria de sambata seara.
Am reusit sa filmez aproape integral, masterpiece-ul "Forever Young", live @ Bucharest, Arenele Romane, 12 aprilie 2008, la ora 22...

Un comentariu:

justina spunea...

‘’Forever young, I want to be forever young
Do you really want to live forever, forever and ever’’

M-am gindit ca n-as vrea sa fiu vesnic tinara, ca la un anumit moment m-ar obosi ‘’prospetimea’’ mea…si ca in loc de-un rid mi-as mai sterge ‘’praful’’ din suflet…
Dar … prin Ea, cu Ea, cu…Muzica …as vrea sa traiesc ‘’forever, forever and ever’’ Bravo, Mr. T, m-am emotionat si eu… :)