joi, 25 septembrie 2008

MAMMA MIA! (2008)

Nu am mai vazut de multa vreme un film care sa-mi fie atat de simpatic...
In general nu ma da pe spate ideea de musical, dar am fost sa-l vad pentru ca: 1. m-a atras distributia; 2.am vrut sa vad cum arata un film cu o coloana sonora alcatuita aproape integral din hit-uri ABBA.
Nu am fost deloc dezamagit. Ba chiar va pot recomanda cu caldura acest film, cu un subiect simpatic, cu un final antrenant, cu o Meryl Streep ULUITOARE (de fapt, cand nu a fost asa?:) ) si plina de viata de parca ar avea 20 de ani, cu un Pierce Brosnan cam fara voce (muzicala:) si cu o muzica extraordinara, toate versurile hiturilor ABBA fiind perfect integrate, ca parte a dialogurilor, in scenariul filmului.

"Mamma Mia!" foloseste hiturile formatiei ABBA pentru a spune povestea lui Sophie Sheridan, o fata care are o singura dorinta: sa descopere cine este tatal ei. In ajunul nuntii ei, Sophie vine cu trei barbati, Sam, Bill si Harry, cu care mama ei, Donna, a avut aventuri in urma cu douazeci de ani, in timpul unei vacante in Grecia.
Filmul este o fiesta muzicala data in onoarea mamelor, fiicelor, tatilor, iubirilor adevarate pierdute dar si celor noi, abia gasite, precum si tuturor situatiilor romantice care pot avea loc pe o insula greceasca, incarcata de magie, unde dragostea pluteste in aer, iar muzica si dansul sunt pretutindeni.
Un film regizat de o debutanta (Phyllida Lloyd), dar un film care merita toata aprecierea!
In distributie, ii mai regasim pe Colin Firth, Stellan Skarsgard, Amanda Seyfried



IMDb Rank: 7,0

Niciun comentariu: