miercuri, 25 februarie 2009

NOUL ALBUM U2

Desi data oficiala de aparitie era anuntata a fi 2 martie, deja albumul circula pe net. "No Line On The Horizon" este un album pe care fanii il asteptau "infometati".
Daca mi-e permisa o...umila parere, parca nu se ridica la nivelul asteptarilor, pentru ca putine piese impresioneaza, asa cum au facut-o altele, in trecut. Sau poate e prea...proaspat albumul, pentru a-l "digera" cum trebuie...
Dupa o prima auditie, piesa care mi-a placut se numeste " I'll Go Crazy If I Don't Go Crazy Tonight". V-o ofer spre ascultare.

Un comentariu:

Anonim spunea...

vara trecuta erau cateva piese noi semnate U2 pe net si ca masura de protectie, stiu ca au organizat apoi sesiuni de auditie pentru presa unde jurnalistilor le era interzis accesul cu aparate de inregistrare, inclusiv telefoane mobile. eu am refuzat sa-l iau de pe net desi am vazut aseara ca a aparut si am ramas surprinsa mai ales ca artistii au cerut expres ca fanii sa astepte 27 februarie si 3 martie pentru lansare. e pacat ca nu s-a facut macar atat lucru pentru U2. E draguta piesa recomandata de tine insa pana ce nu il ascult si eu nu ma pronunt ca e cea mai buna. daca imi amintesc bine, primul extras pe single va fi Get on Your Boots. pana atunci eu raman la Stuck In A Moment... mi se pare o piesa senzationala:) o zi frumoasa :)