vineri, 9 octombrie 2009

IRIS! CE CONCERT MINUNAT!

Cand eram adolescent nu eram topit după Iris. Cum nu eram topit după rock în general. Dintre trupele româneşti îmi plăcea Compact. Urma Holograf şi abia apoi Iris.

Anii au trecut şi ulterioarele albume Iris mi-au captat atenţia.
Apoi am avut ocazia să,.. interacţionez şi cu oamenii din trupă. Oameni cu "O" mare, lipsiti de fiţe, de înfumurare. Plini doar de talent. Şi de dragoste de muzică.

După operaţia lui Cristi, i-am ascultat la CokeLive! la Tg Mures. Concert frumos, însă se cunoştea faptul ca Minculescu încă nu era refăcut complet.


Aseară însă am asistat la primul concert exclusiv al trupei, de după cumpăna lui Cristi. 8.000 de oameni au umplut Polivalenta si au creat o atmosfera impresionantă. Am citit bucuria pe chipul lui Cristi, bucurie, zâmbete, forţă, lacrimi, aspecte care dispăruseră de ani de pe chipul lui...

O minunăţie de concert, o minunăţie de public şi, pentru prima data când am văzut la "irişi" visuals-uri proiectate. Şi nu orice visuals...ci unele superbe şi extrem de expresive.

Cine mă cunoaşte, ştie că nu mă întrec în superlative de obicei. Mai degrabă sunt privit ca un..cârcotaş. Insă ASEARĂ A FOST MINUNAT!!!



Abia aştept albumul nou şi următoarele două concerte, de pe 14 si 21 decembrie (Ide ziua mea! sic!), de la Teatrul National.

Până atunci, fanii pot găsi în reţeaua benzinăriilor OMV şi Petrom, INTEGRALA IRIS. 21 de CD-uri pe care sunt imprimate TOATE albumele trupei apărute până acum, inclusiv cele 5 scoase până acum doar pe vinyl. Acestea au fost remasterizate în Germania şi transpuse pe CD.

Niciun comentariu: