duminică, 9 ianuarie 2011

NEVER LET ME GO (2010)

Frumos ar fi sa va spun LA MULTI ANI! voua, celor putini care va mai aruncati ochii si privirile lor peste rarele mele elucubratii encefalice in 2D.

Am mai zis-o. Scopul acestui blog este sa impart. Sa impart cu voi ce-mi place. Atunci sau acum. Imagini, sunete si ganduri.

Am mai zis-o. Imi plac filmele. Consum cat pot si cat am timp si chef.

Am mai zis-o. Voi scrie aici doar de(spre) filmele care nu "trec" pe langa mine. Filmele pe care mi-as dori sa le vedeti si voi. Desi e foarte posibil sa nu va placa.


Despre "Never Let Me Go" nu sunt foarte multe de spus. Acum, inainte de a-l vedea. Si as prefera sa nu cautati spoilere pe net. Doar...vedeti-l. Ce poate fi spus inainte, e ceea ce se poate deduce si din trailer, un plot simplist pe care il gasiti in descrierea acestei productii pe mai multe site-uri. Daca ar fi sa citez cinemagia.ro, as scrie asa: "Filmul urmăreşte povestea a trei buni prieteni: Ruth, Tommy şi Kathy - interpretaţi de Keira Knightley, Carey Mulligan şi Andrew Garfield. Crescuţi într-un internat catolic unde totul pare perfect, iar ei primesc tot ce au nevoie, cei trei se lovesc de realitatea dură a vieţii de afară, căreia trebuie să-i facă faţă după terminarea şcolii."



Lasati minuscula latura science-fiction sa treaca pe langa voi ca si cum nu ar exista. Deschideti-va doar...sufletul.

Vizionare placuta!

IMDb user's rating: 7,5

Niciun comentariu: