miercuri, 22 octombrie 2008

IONUT ESTE...PIESA!

Ne-au apropiat...la inceput interviurile in Iasi, apoi glumele si, de cateva ori, o bere. Ne-am dat seama ca suntem pe aceeasi lungime de unda...muzicala. Ulterior, ne-am regasit cu placere in Bucuresti si am descoperit alte lucruri si cunostinte comune:)
Dupa ce a plecat din defuncta trupa VIP, Ionut Ruscior a luat drumul anevoios al Capitalei. A venit aici si ma simt mandru pentru ca suntem prieteni, pentru ca il cunosc pe acest om, cu vocea lui de aur. Ma bucur pentru tot ce a realizat pana acum si ii doresc sa ajunga sa fie mult mai cunoscut, pentru ca merita pe deplin.
Cea mai cunoscuta aparitie media a lui Ionut a fost in calitate de solist al trupei Cross, un proiect aparut acum cativa ani, la initiativa lui Florin Ionescu. Piesa care a ramas in urma acestui proiect - o piesa care a fost destul de mediatizata - a fost "Un minut". Daca nu o...reperati, v-o readuc in...memorie:)


"Cross" a disparut, insa Ionut a continuat sa cante si sa INcante in Music Club. In fiecare weekend, "No.13 Band" face furori in Music Club cu o serie de cover-uri interpretate EXTRAORDINAR. Vocea lui Ionut Ruscior este uluitoare, iar colegii de trupa (si ei fosti sa actuali instrumentisti in diverse trupe cunoscute) il sustin incredibil. Astfel, daca intr-un week-end vi se face dor de muzica live si de acordurile celor de la U2, Depeche Mode, Simple Minds, Duran Duran, INXS sa, mergeti in Music Club! Mi se pare ca doar joia au vinerea canta No.13 acolo, dar puteti suna si intreba. (Apropo, rezervarile e bine sa le faceti cu vreo saptamana inainte! si nu e gluma!)

Noutatea este insa "Piesa". Asa se numeste ultimul proiect muzical in care este angrenat Ionut. Si, citind blogul lui Silviu, am descoperit ca a aparut si un prim single, cu tot cu videoclip. Chiar sunt curios ce parere aveti.
Asadar...Piesa - "Unde esti"

4 comentarii:

Claudiu spunea...

Traiane,sunt de acord cu tine!Baietul asta are o voce super!Am fost la nunta unui prieten comun si in virtutea prieteniei i-a facut mai tata un show acolo de a bagat DJ-ul in boala:).A cantat omul tot ce se putea canta!Foarte tare!Cand a bagat si U2 chiar m-a dat pe spate pt ca , se stie , nu prea e de ici de colo sa faci ca Bono:).Oricum, un baiat cu o voce si un talent extraordinar.Sa ma anunti cand mai iesiti la o bere ca vin si eu!Pentru bere, bineinteles:)!

Traian spunea...

Cu mare drag! Cred ca cel mai frumos este sa mergem o data in Music Club. Cand gasiti o bunica sa stea mai tarziu cu Maria, o iei pe Anca si mergem acolo:)
Da, Depeche si U2 suna....AMAZING asa cum il canta Ionut si baietii lui!

justina spunea...

Imi place piesa! Pe Ionut l-am vazut/ascultat cu mare placere in Music Club. :-) Cinta bine, cinta orice, band-ul e ok! ...doar ca-i cam scurt programul, mie asa mi s-a parut...iar Ionut mi se pare ca seamana cu regretatul Michael Hutchence-INXS. :-)

cristinica spunea...

Daaa, e bun...din toate punctele de vedere :)...I-am ascultat in weekend, in Oradea. M-au scos niste prieteni din casa aproape cu forta si m-au tarat pana in centru sa sarba(u)torim berea Holsten. Desi, cu o seara inainte fusesem in acelasi loc si i-am vazut si ascultat pe cei de la JukeBox care au fost absolut fantastici, in secunda in care l-am auzit cantand pe Ionut n-am mai avut niciun regret ca am iesit. Sunt intr-adevar de MILIOANE baietii...atat ca aproape de sfarsitul concertului, Ionut a cam dat-o in bara spunand ceva de genul "...berea Holstein...." si nu Holsten... dar a fost un dulce chiar si asa. Mi-au intrat pe sub piele in adevaratul sens al cuvantului, iar asta inseamna ca data viitoare cand ajung in Bucuresti e un MUST sa merg sa-i ascult. Ma bucur ca si la noi in oras incep sa vina sa concerteze trupe care intr-adevar fac muzica si nu doar lalaiala.