sâmbătă, 18 octombrie 2008

REVELION ALB

SENSATION este mai mult decat un eveniment. Este, de ani buni, un brand.
Petrecerile Sensation White sau Sensation Black, organizate initial doar in Amsterdam s-au bucurat de un succes imens, si au inceput sa fie organizate evenimente in toata Europa si chiar si pe alte continente.
Dincolo de main-eventul de la Amsterdam, din fiecare an, cu siguranta sunt stralucitoare si evenimentele Sensation (White) din Barcelona, Praga, Australia, Chile, Moscova samd
Insa ideea propusa de nemti, de organizare a Sensation White Germany chiar in noaptea de Revelion mi se pare geniala. Si un mod superb de trecere in noul an pentru iubitorii muzicii de club. Total diferit de... carnati, schi, gratare sau ATV-uri.
Anul trecut spre exemplu, evenimentul gazduit de stadionul LTU Arena din Dusseldorf a fost uluitor. As indrazni sa spun...la fel ca orice Sensation White.
Pe la inceputul acestui an vorbeam cu colegul si prietenul Blackie si imi zicea ca si-ar dori sa faca revelionul la Dusseldorf, la SW. Nu eram pe deplin hotarat la acel moment. Probabil nici el. Pana la urma, pe cai diferite, ne-am ocupat fiecare de participarea la eveniment. Am aflat acum cateva zile ca si el si-a luat bilete si vine, si tot atunci a aflat si el de la mine acelasi lucru:)
Asadar, am decis: Revelionul il fac la Dusseldorf, la Sensation White! De fapt la "Ocean of White" asa cum se intituleaza eventul din acest an.
Nimeni si nimic nu ma mai poate intoarce din drum: am book-uit avion, hotel si am achizitionat si biletele la eveniment. (apropo, felicitari DHL! In 2 zile au ajuns de la Bremen la usa casei mele:)

Recent s-a definitivat si line up-ul evenimentului. Asadar in noaptea de 31 dec - 1 ian, vor mixa:
  • Loco Dice
  • Sebastian Ingrosso
  • Silvester Moment
  • Mousse T
  • Moguai
  • Roger Sanchez
  • Moonbootica
Daca va incita...bilete la event mai gasiti, cred. La fel si hotel. Probabil roblema o constituie biletele de avion. Au ramas extrem de putine si sunt f scumpe. Dar...poate va bate un gand sa veniti cu masina, nu? :P

Un comentariu:

Mana888 spunea...

O da! Tu ai dreptate, ar fi un Revelion deosebit, dar din pacate unii dintre noi mai si lucram atunci.Si mie mi-a zis Blackie ca si-a luat bilete si imi facea in ciuda ca ma suna de acolo...:((