vineri, 3 iulie 2009

B'EST FEST - Ziua MOBYYYYYYYYYYYYYYY !

Frumos a fost ieri la B'EST FEST.
Incepand cu vremea si terminand cu recitalul ULUITOR din final.
Momente remarcate (de mine):

- finalul concertului trupei autohtone Grimus. Baietii au adus un tribut lui Michael Jackson, prin dansul in grup a hit-ului "Thriller"



- prestatia lui Ayo. Frumoasa sotie a lui Patrice (care concertase cu o zi mai devreme) mi-a adus aminte de Tracy Chapman. Remarcabil si cover-ul la hit-ul celor de la Jackson 5, "I Want You Back", un tribut adus de Ayo Regelui Pop.



- surpriza extrem de placuta reprezentata de Polarkreis 18. O trupa despre care nu stiam nimic, decat ca anul acesta concertase la Leipzig si Berlin in deschiderea concertelor Depeche Mode. Mi-au placut. Muzica super-misto.

Insa, fara dubii, orice asteptare a fost depasita de MOBY! Super-artist! Super-prestatie live! Super-afluenta de public!
Pur si simplu imi gasesc cu greu superlativele dupa concertul de aseara.
Prestatie extraordinara a lui Moby, alaturi de band-ul sau format in mare parte din femei, dintre care solista de culoare (nu i-am retinut numele, spre rusinea mea) a cucerit Romania cu vocea ei.

foto: Alex Barbulescu

Asa cum Manu Chao a fost anul trecut vibrant, asa a fost Moby anul acesta. Aproape 10.000 de oameni s-au ingramadit sa vada, sa asculte, sa danseze.


Pe final de concert, americanul l-a salutat pe Obama si i-a dat un "sut in cur" lui George W Bush, pe care l-a numit "cel mai prost presedinte al Americii din toate timpurile". A urmat... "Lift Me Up".



Finalul a fost de asemenea electrizant, la "bis", Moby interpretand celebrul sau hit techno din anii '90: "Feeling So Real". Bucurie pentru drum'n'bass-eri:)

Cand s-a terminat, parca mi-a parut rau...
Insa azi e o noua zi! Cu Gabriella Cilmi si Orbital printre artistii pe care ii astept cu interes.

PS: Despre Motorhead...respect pt fani, dar...sa nu aud de ei. ( la propriu!:) nu poti sa te auzi de ei:)

Niciun comentariu: