miercuri, 29 iulie 2009

SI A FOST COKELIVE PENINSULA...

Abia mi-am revenit dupa zilele superbe de la Tg Mures...
As vrea sa va povestesc atat de multe, dar imi vin atat de putine cuvinte acum...
A fost foarte misto. Nesperat de misto.
Mi-au placut:

- setul lui Tiesto - unul dintre cele mai reusite din cate am ascultat la el. Super-muzica, super-atmosfera, 10.000 de oameni. Omul a fost cu mare chef de...mixat. Litrul de Jaggermeister consumat in cele 3 ore ale setului i-a "alimentat" inspiratia:) In plus, am vorbit cu el personal, inainte de gig; mi s-a parut extrem de deschis si lipsit de aere. Nu stiam nici ca e atat de inalt:)




- concertul lui Iris - emotionant, minunat. 5000 de oameni. Printre ei, oameni cu parul alb care stiau versurile pieselor. Cristi - cu o putere extraordinara, desi inainte de concert ne spunea (mie si prietenilor) ca inca se simte slabit si trist ca ia foarte incet in greutate.



- The Prodigy - atmosfera uluitoare. 20.000 de oameni care au sarit in continuu, au cantat si au dansat. Pare a fi fost cel mai reusit concert al lor din ultima perioada din Romania (exceptam prima aparitie, prin '90, la Polivalenta)

- Layo & Buschwacka! - desi nu am stat pana la finalul setului lor, si desi baietii au bagat destul de...dur, a sunat foarte-foarte misto

- Freestylers - super-atmosfera!

- cursele de karting - cu 30 de lei te dadeai 10 minute pe un circuit destul de marisor. A fost prima mea experienta cu kart-ul, nu am cum s-o uit
- ceaunele cu gulas si ciolanele de porc la protap - mmmm!:)

- Jack Daniel's

- Burn - Intense Energy!;)

- salata de vinete si ciolanul de la Laci Csarda

- Casa Adria

- and many more...

Imi pare rau ca nu am apucat sa vad: Booka Shade, Blank & Jones, Primal Scream, Timpuri Noi, Sarmalele Reci.

Un festival reusit, cu o organizare si o desfasurare de forte care il recomanda drept cel mai misto de pana acum in Romania.
Vom vedea ce va fi la anul, am inteles ca exista probleme cu revendicarea terenului (locatiei). Din aceasta cauza, e posibil ca el sa fie mutat la Cluj. Avantaj mare - in ce priveste modalitatile de transport;)

Gata! Plec la mare, sa ma reintalnesc cu Tiesto >:p si mai ales cu ARMIN VAN BUUREN!
Pe curand!

Niciun comentariu: